dinsdag 22 oktober 2013

WIPW: Uiltje

Goedemorgen! Allemaal nog een beetje kunnen genieten van de herintroductie van Miauw Maandag? Of anders in ieder geval van het lekkere weer gister?
Was een beetje in de war vanochtend en dacht dat ik niet had om te laten zien...

Maar natuurlijk heb ik dat wel... Ik lijk af en toe wel eens te veel WIPs te hebben.
De vogelverschrikker en de granny squares hebben sinds hun laatste show moment geen noemswaardige vooruitgang geboekt...
Vandaar mijn idee dat ik niets had om te laten zien.

Maar gelukkig hebben we de Mystery CAL van Beesteboel nog!

Dit is wat ik nu af heb... En ik moet zeggen, mijn eerste ingeving na de introductie te hebben gelezen zou wel eens correct kunnen zijn...
Ik zet mijn geld op een vleermuis(je). Een pompoenig vleermuisje, in mijn geval. Het patroon voor de blaadjes ligt al klaar! :)

En ik ben begonnen aan een nieuw projectje (dat kan ik ook nooit laten!):

Mijn meetlint wordt een uiltje! De vleugeltjes moeten er nog aan en de achterkant moet nog dicht... Maar ik vind het een leuk projectje, ik zou willen dan een mens meer dan één meetlint nodig heeft ;)

Vrijdag hoop ik weer wat af te hebben, het uiltje zou toch moeten lukken...
Hopelijk zie ik je dan! Tot die tijd, Tami's Amis wacht op bezoekers ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten