vrijdag 25 oktober 2013

FOF: Kat en uil

Goedemorgen weer allemaal! Ik ben weer helemaal klaar voor FOFriday, want ik heb niet één, maar wel twee projecten afgekregen!

De eerste had ik natuurlijk al een soort van beloofd...
Het meetlint-uiltje is natuurlijk afgekomen.


Hij is erg leuk geworden en ik dacht dat als ik ooit eens de juiste persoon weet is zo iets natuurlijk ook een fantastisch kadootje!

Het tweede project was een katje.
Een Halloween-katje!

Niet 100% volgens de aanwijzingen in het patroon, maar erg schattig geworden.

Beide patronen komen van Just-in van Cute and Kaboodle. Zij houdt op dit moment een Test-a-Long...
Of te wel: beide patroontjes zijn nog niet getest, maar iedereen is welkom om dit te doen.

Nu moet ik zeggen dat beide patroontjes al prima zijn, heb maar één klein foutje gevonden. Maar het zijn natuurlijk gewoon heel leuke projectjes, dus zeker het proberen waard!

Volgende week beginnen we de week, net als deze week weer met Miauw Maandag, dus zeker even langs komen dat voor een dosis schattigheid ;)

Tami's Amis heeft in de loop van de dag weer vele FOs voor je klaar staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten