donderdag 17 oktober 2013

FOF: Konijntje!

Welkom weer bij FOFriday! Ook vandaag maar weer rustig aan met de projectjes, ik heb er drie...
Maar zo schattig! ;)

Als eerste maar twee projecten die ik nog niet eerder heb laten zien.
Dit zijn twee projectjes van de FreshStitches KitClub.

Eerst een monster, in een superleuk wolletje...

Hij is nog leuker geworden dan ik van te voren dacht... Wel iets kleiner, maar goed gelukt!
Dit is het patroon wat ik gebruikt hebt.
Deze moest wel af, want ik had alweer een nieuwe kit binnen...

En daarmee kon ik zelf wol verven!

Dat is een beer geworden met oranje en blauw... Ik vond het superleuk om mijn eigen wolletje te verven, en gelukkig heb ik ontdekt waar ik dit spul in Nederland kan krijgen.
Ik noem het maar spul, want het idee dat het officieel bedoelt is als limonadepoeder, dus om gedronken te worden, daar kan ik niet bij.


Mijn ander project heb ik woensdag al even kort laten zien: het spook konijntje is af!

Een konijntje...

Een spookje...

Kiekeboe!

Ik ben helemaal weg van dit ding! Het konijntje doe het meer dan prima op zichzelf, dus meer konijntjes zullen volgen... Het patroontje vind je hier.

Tami's Amis zal ook vandaag weer de rest van de FOFriday projecten verzamelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten