woensdag 9 oktober 2013

WIPW: Een lang verhaal...

Welkom allemaal.. Het is weer WIPWoensdag en ik zou er maar goed voor gaan zitten... Het is een lange vandaag ;)

Om te beginnen, misschien heb je het al gezien: ik heb iets nieuws toegevoegd aan mijn blog en het past helemaal in WIPW!
Aan de linkerkant, je moet misschien een beetje naar beneden scrollen, staat nu een blok met allemaal progress-bars... Deze laten de status van mijn WIPs zien op Ravelry. En ik vind ze echt super cool!

Niet alles wat in dit blok staat heb per se op dit blog gezien. De 0% projecten sowiezo niet, want hier moet ik nog aan beginnen!
Andere zul je misschien ooit eens gezien hebben, maar lijken vast gevroren in hun vooruitgang... Soms zijn ze dat ook wel een beetje, maar niet genoeg om ze, op z'n Raverly's, in winterslaap te doen! Ik beloof (ook aan mezelf) dat ik deze projecten zeker, vroeg of laat, nog eens op pak.

En nu verder met het showen van mijn projecten.

Ik ben momenteel erg druk met herfstige en halloweenprojecten... Ik doe zelf mee met twee halloween CALs en een herfst CAL.

Dit is de eerste:


Bij FreshStitches... Voor deze CAL wil ik eigenlijk drie projecten maken en insturen; momenteel ben ik bezig met de eerste:

Het is misschien nog niet echt overdreven duidelijk, maar dit moet een schattig vleermuisje worden. En hier komen de progress-bars weer terug: als je aan de zijkant nu op dit project klikt, ga je linea recta naar de projectpage op Ravelry. Ook kun je daar zien, dat ik al een stuk verder ben met deze op dit moment... Ik had alleen geen nieuwere foto's ;)

De tweede CAL is met Beesteboel. Zij organiseren deze keer een Mystery CAL!

Dus, hard aan het werk, maar geen idee wat dit moet worden:

Het enige dat ik zeker week: welk dier het ook wordt, hij krijgt een erg pompoenig uiterlijk...
Ik kan helemaal voor me zien hoe het eindresultaat moet worden, nu maar hopen dat ik het ook voor elkaar krijg!

En dan de laatste CAL:

Deze CAL is georganiseerd op een nieuwe groep op Ravelry, en nu maar hopen dat ik daar net zo veel plezier ga beleven als bij de andere forums!
Voor deze CAL ben ik in ieder geval aan het werk aan mijn meest favoriete project van het moment:

Deze, ongelovelijk schattige, vogelverschrikker! Waar de ander CALs namelijk vragen om een bepaald patroon (een FreshStitches patroon, of het Mystery patroon) kon ik voor deze zelf wat uitkiezen: dat was geen moeilijke keuze!

Voor alle drie de patronen kun je de links vinden in de sidebar aan de linkerkant, dus ik heb ze dit keer niet in de post geplaatst (bij FOFridays zal ik dat wel doen, wat als iets af is verdwijnt het immers uit mijn WIP-lijstje!). De links sturen je naar de projectpagina's op Ravelry waar je alle informatie over de projecten vindt...

En dan heb ik nog een laatste dingetje om te delen vandaag; het valt een beetje buiten WIPW om, maar ik moest het gewoon even delen!

De afgelopen twee weken heb ik jullie uitgebreidt het resultaat laten zien van mijn Safari kegelsetje...
Nu heeft de ontwerpster van dit patroon, Joanita Theron, gevraagd of ze mijn resultaat op haar blog mocht laten zien! Natuurlijk heb ik ja gezegd! :)
Ik vind het een hele eer... En daarom wil ik graag iets kleins terug doen:
Als je ook maar een minuutje over hebt vandaag: ga even langs op haar blog!
Ze heeft nog veel meer leuke patronen, waarvan meer dan één op mijn to-do-lijstje zijn beland...
En natuurlijk mijn kleine momentje van roem ;)

Laten we Tami's Amis niet vergeten, die zoals altijd WIPW organiseert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten