woensdag 2 oktober 2013

WIPW én FOF: Safari...


Hallo allemaal...
Morgen is het 3 oktober, en aangezien ik -soort van- in Leiden woon, is de rest van mijn week nogal chaotisch. De chaos is de stad voor de viering van het Leidens Ontzet is in ieder geval al compleet...

Voor de orde op de blog heb ik ervoor gekozen om WIPWoensdag en FOFriday maar gewoon te combineren... Immers... Het gaat toch om een en hetzelfde project! :)

Ik ben nog steeds bezig met mijn safari-kegelsetje .

Ik moet zeggen... Het schiet op:



Dit project is dan ook bijna compleet...

Ik had mijn 6 kegels natuurlijk al laten zien... Nu is ook het bewaartasje af. Ik vind het fantastisch dat ik dit patroontje heb gevonden, wat het is echt perfect voor dit doel: Het bestaat uit een groot buitenste tasje, en een kleiner zakje in het midden... Perfect om de kegels en ballen apart in te stoppen... Het tasje wordt zo gesloten dat je beide zakjes in een beweging sluit :)

Zie je de dierenapplicaties op de zijkant? Ik had ze niet van alle zes, maar de vier die er nu opzitten zijn mooi genoeg:






Nu zul je denken... Wat is hier nog niet af aan?
Nou, eigenlijk iets heel kleins... Ik moet nog een extra bal maken ;)

Maar daarna ben ik echt klaar, en is dit kadootje gauw op weg naar zijn nieuwe eigenaar...

Bij Tami's Amis vind je vandaag weer allemaal WIPs en vrijdag natuurlijk heel veel FOs...
Ik ben er hopelijk volgende week ook weer bij! Tot dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten