woensdag 30 oktober 2013

WIPW: Halloween

Hallo! Het is WIPWoensdag en dit keer heb ik twee projectjes om te showen!

De eerst is de CAL van Beestenboel... We hebben gister de laatste aanwijzing gekregen (hoe alles in elkaar te zetten...), maar zo ver ben ik nog niet. Ik ben wel klaar met haken:

Het mag duidelijk zijn... Het is inderdaad een vleermuisje. Misschien krijg ik 'm vanavond nog in elkaar gepuzzeld (aan de hoeveelheid draadjes is duidelijk te zien hoeveel werk dat gaat zijn ;) ).
Daarna moet 'ie nog pompoentje worden...

Mijn tweede projectjes is de vogelverschrikker, die eindelijk weer eens een beetje aandacht heeft gekregen:

Er moeten nu vooral nog een heleboel kleine dingetjes gebeuren. Dus dat gaat hopelijk niet al te lang meer duren!

Ik hoop vrijdag een post te hebben... Zo niet, dan vermaken jullie je maar met mijn Miauw Maandag post ;)

Tami's Amis staat al weer klaar met meer WIPs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten