woensdag 16 oktober 2013

WIPW: Konijntje

Hallo allemaal! WIPWoensdag is al weer gearriveerd.
Na de lange posts van vorige week houd ik het deze week wat korter ;)

Als eerste eindelijk weer een beetje fatsoenlijke vooruitgang bij mijn Granny Square deken.

Met excuses voor de kattenkont, Poes had geen intenties om mij een goede foto te laten maken ;)
Maar van 6 naar 15... Niet slecht, toch? Van een aantal moeten nog wel de uiteindjes weggewerkt worden, maar dat telt niet.

Dan heb ik nog een nieuw projectje...
Wederom voor de Halloween CAL bij FreshStitches.

En kun je al raden wat het is? Nog een beetje lastig?

Het wordt een konijntje in een spook-costuum... Het is een schatje, dat kan ik je verzekeren, maar ik heb nog wel wat haakwerk te doen.

En voor deze week laat ik het daar maar bij.
Tami's Amis is terug van vakantie, dus er is weer volop leuks te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten