dinsdag 26 november 2013

WIPW: Waar begin ik?

Hallo allemaal. Het is weer WIPWoensdag... Heb je die enorme lijst met WIPs aan de linkerkant zien groeien? Ik heb meer dan 20 WIPs... Nee, ik ga ze niet allemaal laten zien. Slechts een enkele ;)

Eerst maar een projectje waarvan ik zeker ben dat ik het vrijdag ook kan laten zien:

Wat zijn dit nu? Paddestoelen op vier pootjes? Niet dus! Dit zijn twee paardjes, mini-paardjes.
Ik test dit patroon voor MonstersToyBox. De paardjes zijn ondertussen af, dus dat komt helemaal goed vrijdag.

Met het schaap voor mijn neefje schiet het ook lekker op:

Toegegeven: Ik ben ondertussen verder, maar deze foto is zo goed gelukt ;)
Het schaap heeft ook al twee oren en twee complete armen. Nu nog twee benen en een staart en wat geknutsel om m in elkaar te krijgen... Deze zou vrijdag eigenlijk ook helemaal af moeten zijn, dus laten we hopen dat dat gaat lukken.

Vrijdag zullen we zien of ik het schaap ook echt af heb en kunnen jullie in ieder geval de twee paardjes komen bekijken. Ik hoop jullie dan weer terug te zien.

Tami's Amis is zoals altijd weer waar je meer leuks vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten