maandag 18 november 2013

MM: Kerstsferen?

Hallo allemaal... Het is weer maandag en tijd voor Miauw Maandag. Ik was het bijna vergeten!

Maar ja, we kunnen natuurlijk niet zonder een dosis schattigheid, wel dan? Als beloning dat we de maandag overleefd hebben! ;)

Ik dacht, jullie kennen Poes en Muffin nu, laat ik eens een ander katje introduceren, al is het maar eenmalig:

Dit dikke, witte monster is onze eerste kat. Teigertje... Een grote goedzak.
Teigje is helaas al overleden, maar nog steeds wel een bron van leuke kattenfoto's ;)

Deze kat was de grote vriend van ons andere huisdier, die ik ook maar eens moet gaan introduceren.
Al weet in niet of ze zich als hond wel thuis voelt tussen al die katten ;)


Ja, ook met kerstmuts... Op een of andere manier wordt elk dier daar schattig van.

Dus dan kunnen we met de patronen ook niet achterblijven, wel?

Oke... Zonder kerstmuts... Maar wel op tijd om aan te beginnen als je een kat in de boom wilt hangen met kerst!

En nu moest ik ook deze wel delen:

 Ik kom er maar niet aan toe om zelf deze kattenkerstboom te maken, maar hij blijft hoopvol op mijn lijstje staan...

Hopelijk zie ik jullie woensdag of vrijdag weer terug voor WIPW of FOF!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten