dinsdag 19 november 2013

WIPW: Nieuwe uitdaging

Hallo allemaal... Het is WIPWoensdag vandaag. En ik heb weer voldoende om te showen, dus laten daar maar gelijk mee beginnen!
Als eerste wilde ik mijn voortgang bij Spyro laten zien, dat is niet slecht:

Fotokwaliteit is beschamend slecht, maar het geeft een idee, toch?
Hij moet nog poten en vleugels krijgen, dus dat is ook wat ik de komende weekenden ga doen.

Ik ben ook begonnen aan een opdracht, ik heb het 'Het Kleine Uiltjes Project' genoemd...
Hmm... Dat loopt toch iets lekkerder in het Engels, The Little Owl Project dus.

Het staat allemaal op de foto. Ik ga allemaal uiltjes maken naar het evenbeeld van het uiltje in de fotot. Ik ga ze maken in de kleurtjes die ik heb gekregen (links en onder). Daarnaast zullen de uiltjes geluidjes krijgen: Ik heb 3 geluidjes in 5 vormen... Mijn doel is 8 uiltjes waarvan 4 of 5 met geluid.
Op dit moment zullen de uiltjes wel even moeten wachten, de feestdagen komen eraan, dus ik heb wat ander projectjes liggen met deadline.

En deze moet ook af: een verjaardagscadeau voor mijn neefje.
Al mijn andere neefjes hebben ook een leuk cadeautje gehad, dus deze laatste verjaardag kan ik natuurlijk niet overslaan!

En hier komt de nieuwe uitdaging: ik maak een schaap met vachtje! Misschien dat er nog een geluidje hier of daar bijkomt ook...
Die uitdaging? Dat is de wol!

Zo ziet het er uit, en zo voelt het ook: heerlijk zacht en warm...

Maar ik heb wel 6 steekmarkeerders nodig om te weten wat ik doe! Je ziet helemaal niets van je steken.
Toch heb ik het hele lijf afgekregen gister:

Nu moet ik nog het hoofd maken, waarvan de helft in deze wol. Daarna is het een stuk relaxter haken voor de rest van het schaap...
Toch vind ik het een heel leuk en spannend project en ik kan niet wachten tot hij af is...

Maar ik denk niet dat dat vrijdag is, sterker nog: ik betwijfel of er ook maar iets af is vrijdag. Gelukkig hoeven jullie niet lang te wachten, op maandag komt mijn volgende post al weer...

Tot dan kun je altijd langs bij Tami's Amis, vandaag voor meer WIPs en Tami heeft vrijdag natuurlijk wel een mooie collectie FOs klaarstaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten