zaterdag 30 november 2013

FOF: Schaapje!

Hallo allemaal! Het is natuurlijk al geen vrijdag meer, maar toch nog een FOFriday post.
Het was gisteravond gewoon te laat om deze nog helemaal te schrijven, maar ik had het belooft, dus hier komt het:
Twee projecten, laten we beginnen met deze:
Twee kleine paardjes, genaamd Giddy Up, die ik getest heb voor MonstersToyBox. Deze designer is bezig kleine versie te maken van al haar grote knuffels... En dat is gewoon twee zo schattig! :)



Dan natuurlijk mijn andere project... Als je ook wel eens mijn Engelse blog bezoekt had je haar misschien al gezien:

Suusje Schaap is af! Suusje is ontworpen door Stip en Haak, haar patroon is beschikbaar in het Nederlands dus ga lekker aan de slag! Ze is een heerlijk leuk project. En niet bang zijn voor de wol: ik heb ook mijn angsten overwonnen ;)

Ik heb me ingehouden en geen uitgebreide fotoshoot gedaan... Het licht was toch niet ideaal en over een paar minuten gaat ze al richting haar nieuwe eigenaar... Dat is pas een last-minute kadootje! ;)

Tot ziens bij Miauw Maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten