donderdag 7 november 2013

FOF: CALs

Hallo allemaal... Ik heb WIPWoensdag gemist deze week... Toevallig had ik woensdag net alleen maar FOs liggen... Maar daarom heb ik vandaag dus wel een paar leukies om te laten zien!

Als eerste mijn vogelverschrikker!


Die paar kleine details doe het 'm wel! Hij is erg goed gelukt, dus ik ben er blij mee!
Het patroon vind je hier, bij Teri Crews... Zij maakt meer van dit soort leuke poppen en knuffels, dus ga er eens kijken. Zelf hoop ik ook nog eens aan een van de anderen toe te komen.

Dan is ook eindelijk mijn mystery CAL van Beesteboel af. Het in elkaar zetten was een beetje blijven liggen, maar is nu af! :)



Dit is Ba-Bat (ja, uitgesproken als ba-bet), de vrouwelijkste vleermuis die ik ooit heb gezien ;)
Er leuk geworden vind ik zelf... Haar sjaaltje kan af!

Hier vind je het patroon voor je eigen vleermuis... :D

En dan nu het laatste projectje. Deze hadden jullie nog niet eerder gezien.


Deze heb ik gemaakt voor mijn zus en d'r kat... En aangezien zij mijn blog heeft ontdekt, kon ik deze niet eerder delen...
De worm in de appel deed mij gelijk denken aan een kinderliedje over appeltjes, en aangezien dat liedje altijd door mijn zus voor Muffin wordt gezongen moest ik deze wel maken! ;)

Voor meer FOs moet je bij Tami's Amis zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten