donderdag 14 november 2013

FOF: Cliff 4ever...

Hallo allemaal... FOFriday alweer. Ik heb deze week maar een projectje afgerond, maar deze is zeker schattig genoeg om een hele blog mee te vullen!

Ik heb namelijk weer een exemplaar af van een van mijn favoriete FreshStitches patronen... Jullie hadden toch ondertussen wel door dat Stacey Trock mijn favorite designer was, he?

De laatste tijd heb ik echter niet veel tijd gehad voor haar patronen, dus halverwege deze week MOEST ik in een keer echt een van haar designs maken. En laat ik nu net een aantal super mooie wolletjes hebben aangeschaft op de KreaDoe.
En dit is het resultaat:


Een schattige Cliff de Brontosaurus in superlieve kleurtjes!
Deze Cliff is gemaakt met echte wol... De eerste keer dat ik dat ooit gebruikt heb!
Het ging eigenlijk wel prima, alleen met het vastzetten van z'n pootjes brak af en toe bijna mijn draad. Iets waar ik de volgende keer rekening mee zal moeten houden...



Omdat is alweer mijn vierde Cliff is, heb ik 'm Cliff 4ever gedoopt... Want dit patroon is een absolute favoriet! :D

Volgende week hoop ik weer meer leuks te hebben. En vergeet ook Miauw Maandag niet...

Nu rest slechts een bezoekje aan Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten