zondag 2 maart 2014

SBS: En hoe ging februari?

Hallo allemaal! Tijd om weer een beetje aandacht aan het bloggen te gaan besteden...
Het is vandaag zondag, en dus is er een Stash Busting-post in het vooruitzicht voor jullie. En gelukkig is deze bij lange na niet zo beschamend als de post over januari ;)
De score op dit moment is als volgt:The current score is as follows:
Stash vs. Me
January: 62 vs. 7 > ik schaam me dood!
February: 0 vs. 10 > niet zo slecht! :)

Year to Day Total: 62 vs. 17

En dus gaat het (zeer) langzaam de goede kant op en maak ik wol op in plaats van het alleen maar te kopen ;)
Natuurlijk met hulp van mijn moeder: ze heeft ondertussen al 12 Earlybirdjes af:

Een mooie collectie toch? Ze is er trots op, maar is ondertussen begonnen aan een ander project. Het heeft mij wel 7 punten opgelevert, wat het grootste aandeel is van deze maand.

Dat betekend natuurlijk niet dat ik dan maar gewoon niet heb uitgevoert... Ik heb juist heel veel gehaakt. Maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om uit te rekenen hoeveel wol ik nu gebruikt heb, en dus is dat nog niet meegeteld in de score.

Als je woensdag of vrijdag nou weer langs komt, dan kun je zien waar al die wol gebleven is ;)
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten