vrijdag 7 maart 2014

FOF: Ravellenics 2

Hallo allemaal! Aangezien ik vorige week geen FOFriday post heb geschreven, kunnen we dit beset nog wel mijn FO post van de Ravellenics noemen. Dus laten we maar eens gaan kijk wat ik voor elkaar heb gekregen...
Ik moet gelijk toegeven: ik heb de volgende projecten niet tijdens de Ravellenics af gekregen.
Ik was er dichtbij, maar op zondag ga ik altijd terug naar mijn studentenkamertje en wordt er dus gereist. Wat betekent dat ik mijn ponies moest laten voor wat ze waren en ze niet op tijd klaar waren.
Halverwege de sluitingsceremonie van de Winterspelen zagen ze er zo uit:

Maar nu heb ik doorgenaait en zien ze er zo uit:

Leuk toch? Ik ben nog steeds met twee andere bezig, natuurlijk, maar deze zijn af en zelfs al op reis gegaan:

Voor drie andere projecten, echter, die ik wel op tijd af kreeg heb ik een medaille gekregen!
Deze was voor deze twee projecten:

En deze:
Voor Nelson!
Mijn eigen Ravellenics Mascotte!

De ander pony's zullen hopelijk spoedig volgen.

En na al dit heb ik nog een laatste project om te delen... Het is af, hoewel er nog een ideetje door mijn hoofd speelt. Mocht ik daar nog wat mee doen, dan zou je deze nog wel een terug kunnen zien. Maar voor dit moment is 'ie al schattig genoeg!
Een kleine, kleurige Walvis. :)

Bij Tami's Amis zul je vandaag weer een hele lijst met links zien verschijnen, dus kijken daar! En dan zou ik zondag weer terug moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten