woensdag 19 maart 2014

WIPW: Zoveel stukjes...

Hallo allemaal! Het is alweer WIPWoensdag, kun je het geloven? En ik heb WIPs, oh ja! Ik heb WIPs!
Laten we rustig beginnen:
Ik heb het onderste stuk van mijn PaasKonijntjes lichaam in elkaar gezet.

Het beestje staat nu rustig te wachten tot ik eindelijk tijd heb om m een hoofdje te geven, nadat ik al mijn andere werkjes af heb gemaakt... Het heeft geen haast, al zou t konijntje graag voor Pasen compleet zijn...

En dan, waarom dit konijntje nog geen hoofdje heeft: mijn indrukwekkendste WIP van dit moment:

Deze bak is gevuld met alle stukjes voor twee Spyro's en een pony. De pony-kop is bijna klaar, de Spyro's vereisen nog een klein beetje haakwerk... En het liefst wil ik alles vrijdag afhebben?!
Da's meer dan zestig onderdeeltjes, die 3 beesten moeten worden.
Ik denk niet dat er iemand zal mopperen als het niet af komt, maar ik wil het af hebben! Mijn persoonlijk deadline van 1 maart heb ik duidelijk bij lange na niet gehaald, dus dit moet af! En liever nu dan straks... Dan kan ik weer aan andere dingen beginnen :)

Ik heb op dit moment nog wat anders waar ik aan werk, maar dat zien jullie vrijdag wel, wat dat zit al grotendeels in elkaar!


Tami's Amis zal alle links weer verzamelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten