zondag 16 maart 2014

SBS: Telefooncrash

Hallo allemaal...
Woensdag is de vertaling er bij ingeschoten en vandaag hebben jullie misschien raar opgekeken: plotseling een Engelse post... Dat was een foutje dus ;).
En een van de vele deze week... Tot overmaat van ramp was mijn telefoon gecrasht op vrijdag, dus toen gewoon helemaal geen post.
Positiever: ik heb een geniaal idee voor de banner voor de zondag... Nu nog tijd vinden om m te maken, maar hopelijk is ie er snel :)
Wat jullie afgelopen vrijdag gemist hebben, halen we volgende week dubbel in, dus zeker langs komen dan!

Vandaag een korte update voor Stash Busting Sunday, en dat is niet slecht voor mij :)

De huidige score voor maart is als volgt:
Stash: 2 vs. Me: 8

En daar moet nog alle wol bij die ik heb verbruikt voor het maken van de ponies (de Spryo's worden alleen geteld als de bollen echt op zijn), ondertussen ben ik begonnen met tellen en is de 450 gram al gepasseert, maar daar komt nog meer bij! :D

De twee punten voor mijn Stash komen hiervandaan:
Ik was gister bij de Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch en toen kwam ik deze tegen... Ik kon ze echt niet laten liggen. Het kleurtje doet me denken aan bijtjes en honing, hoewel de wolletjes wel eens een katje zouden kunnen worden :) We zien wel.

Dat was alles voor deze zondag, maar hopelijk zie ik jullie volgende week weer een keer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten