woensdag 26 februari 2014

WIPW: En maar doorgaan...

Hallo allemaal! Hebben jullie me nog gemist vorige week? Ik bleef maar haken en maar doorgaan... Dus het bloggen was er helemaal bij in geschoten, en bijna ook weer vandaag... Maar gelukkig gunde ik mezelf op tijd een minuutje (keer twee natuurlijk, ik doe immers mijn eigen vertaalwerk... Google Translate is niet mijn vriend) voor een post we een kijkje bij mijn WIPs.
Geen complete pony's te zien hier :oMaar ach, het maakt me ook eigenlijk niet zo heel veel uit. Er zin er drie bijna af en ik neem nog een week of twee (ik hoop dat dat genoeg is!) om de rest of te krijgen.

Zoals je ziet... Niet slecht toch? En het eindresultaat is al zichtbaar... Nu moet ik dat alleen nog maar helemaal af krijgen ;)

Weet niet of er een vrijdag post gaat komen, maar zondag sowiezo wel, aangezien ik maar een moet gaan kijk hoe het met het Stashbusten is gegaan deze maand ^ met zoveel pony's mogen we toch hopen dat het ergens op lijkt!

Op Tami's Amis staan al weer een flink aantal links te wachten op een bezoekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten