woensdag 12 februari 2014

WIPW: Ravellenics 1

De Olympische Spelen zijn begonnen... En zo ook de Ravellenics! :D Laten we maar eens kijk wat dat dan inhoud...
Ik doe mee met de Ravellenics op Ravelry, voor de eerste keer dit jaar.
Het idee is om voor jezelf een uitdaging te creeeren die je dan voltooid tijdens de Spelen, immers... Handwerken is de perfecte activiteit voor tijdens het kijken van de wedstrijden!


Mijn doel dit jaar is om zoveel mogelijk van mijn 5 opdrachten af te krijgen...
Al mijn geplande projecten staan op deze pagina. De hoeveelheid werk is belachelijk, en ik kan dit nooit afkrijgen in twee werken... Maar ik ga mijn best doen. Alles wat wel afkomt is mooi meegenomen!

Het plan is om twee Spyro's en minstens drie My Little Ponies te maken...
Wat ik tot nu toe af heb gekregen is niet bepaald indrukwekkend te noemen:

Ik heb drie pony-hoofden af... Op dit moment zijn ze nogal eng... Maar dat komt door mijn geimproviseerde ogen.
Ik houd er niet van om vilt te gebruiken (en vilt houdt niet van mij, dus dat gaat altijd fout), dus ik heb het volgende bedacht:

Een magisch oog(je) en wat haakwerk... Ik weet zeker dat het er uiteindelijk goed uit zal zien.

Hopelijk komen jullie vrijdag weer terug... Deze drie zal ik natuurlijk niet af hebben, maar de reden waarom ik nog niet zo ver ben, is dat ik wel drie andere projecten heb afgerond! Dus... Vrijdag terugkomen om die te bekijken.


Tami's Amis  weten jullie ondertussen wel te vinden toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten