dinsdag 17 december 2013

WIPW: Kerst

Hallo allemaal en welkom bij WIPW! Vandaag wilde ik jullie graag mijn kerst-projectjes laten zien.

Het zijn er twee. Twee kerstsokken om precies te zijn. Voor mijn moeder.
Zij denkt dat ik er een maak, maar het leek me wel zo leuk om d'r ook nog echt te verrassen...
Voor zover ik weet leest ze mijn blog niet, of in ieder geval niet regelmatig. Dus Denise: mondje dicht en Moesje, als je mee leest... Nu wegklikken!

Dit is de sok waarvan ze weet dat ik m maak:

Sok, sok... Ja, oke, het is nog geen sok... Maar ik ben al een heel eind!
Poes was te beroerd om aan de kant te gaan voor een fatsoenlijke foto o_O', ze heeft weer is zo'n week waarbij de maximale afstand tussen mij en haar een armlengte is. Ze is momenteel mijn eigen persoonlijke struikblokje zodra ik opsta ;)

En nu sok twee:


Nog een beetje vierkant, maar dat gaat goed komen... En ja, Poes is er weer bij geslopen (diep beledigd, omdat ik d'r van mijn schoot en het bed gejaagd had).

Ik hoop vrijdag in ieder geval de laaste sok af te hebben, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Ik ga mijn best doen!

Meer WIPs vind je bij Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten