vrijdag 27 december 2013

CrochetPlush Give Away!


Zoals gezegt in mijn FOFriday post: vandaag is een bijzondere (blog)dag en dat zullen we vieren!
Dit is wat ik bedacht heb:
Zo af en toe krijg een ik leuke opmerking op mijn posts (ze zijn hogelijk gewaardeerd! Dank voor de reacties!) en nog al eens komt zo'n opmerking van een breister of in ieder geval de niet-haak(st)ers onder ons...
Dus toen ik aan het bedenken was hoe we mijn blog-'milestone' eens goed moesten vieren, heb ik dit bedacht:


Ik organiseer een Give Away!

Wat kun je winnen in deze Give Away?
1 Een gehaakte knuffel, van mij, speciaal voor jou!
2 Nog wat wollig, leuk spul
3 Een heleboel liefde en dankbaarheid!

Hoe doe je mee?
Nou... Ik zat te denken dat ik de situatie maar eens moest misbruiken, tenslotte komen we er anders toch nooit uit.
Om mee te doen, schrijf je een reactie op deze post. In deze post vertel je wie er schattiger is!

Muffin:
  Of Poes:

En dan... Op Miauw Maandag trekt mijn computer een nummertje, en degene die die reactie heeft geschreven is de gelukkige winnaar van een leuk pakje, dat voor het eind van januari verstuurd zal worden...

De regels:
Schrijf een reactie
Vertel welke kat het schattigst is
En iedereen mag meedoen!
=> Dat geldt dus voor: zowel Nederlands als internationale reacties, kleine zusjes [waarvan de katten-stem niet meeteld!], familie, vrieden, en iedereen die zich hiervoor nog niet aangesproken voelden... Ja, zelfs als je nog nooit eerder op deze blog bent belandt... Je mag echt meedoen!

Ik hoop dat jullie mij een plezier doen, en in grote getalen meedoen... Dan kan ik in post 101 iemand erg blij maken!


ETA: Ik ben me nooit erg bewust geweest hoeveel lezer ik eigenlijk via Tami's Amis binnenhaal... Als haar 'linking post' niet verschijnt, worden mijn page views aanzienlijk lager...
Dus will ik Tami bedanken, voor alle lezers die zij mij gebracht heeft!
Ik heb besloten deze give away nog een extra week door te laten lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten