dinsdag 17 december 2013

MM: Oh nee, wacht eens even... Het is dinsdag!

Ja, dat klopt... Ik was MM weer eens vergeten. Nu weet ik niet hoeveel mensen MM echt lezen, maar ik weet dat mijn zusje het niet zou waarderen als ik weer een week oversla... En ik moet toegeven... Ik heb zelf ook twee goede redenen om dat niet te doen...

Reden nummer 1:
Ik en Poes hebben vorige week een echt avontuur beleeft, en ik dacht dat het wel leuk was om dat te delen!

Want weet je... Ik heb een kat die heel wat van de wereld heeft gezien (nou ja, oke... misschien iets meer dan alleen mijn eigen huisje ;) ).
Ik heb namelijk een studentenkat: ik heb een kamer in de stad waar ik studeer, maar in het weekend ga ik graag naar mijn moeder. Lekker goedkoop en toegeven: af en toe best een stuk gezelliger.

Mijn wekelijkse reisje bestaat uit een treinritje van een uur (je snapt, dat redt ik alleen als NS meewerkt...), en Poes? Die gaat elke week lekker mee!

Nog voor ik Poes had, had ik al een mooie tas voor d'r. En nee, tegenwoordig passen ze er niet meer met z'n tweeen in, ze waren pas 8 weken hier! (Ook zouden ze dat absoluut niet winnen, geen dikke vriendinnen meer ;) ).

Het is Poes om het even waar ze in gaat liggen... Maar voor treinreisjes wordt een lekkere, comfortable tas gewaardeerd. Immers, wat heeft een kat anders te doen tijdens een tripje dan lekker slapen? En schattig zijn natuurlijk... Je kunt je misschien de reacties van sommige medepassagiers voorstellen ;)

En nu ons avontuur... Mijn kat kan ook aan een lijntje lopen! :D
Dus vorige week hebben we een lekkere wandeling gemaakt door het soort-van-bosachtig-struikgewas voor mijn deur:


Een mooie dag, dus we hebben ons vermaakt. En het herinnerde mij eraan hoe leuk het eigenlijk kan zijn om met Poes te wandelen. Ik had het al een tijdje niet meer gedaan, maar het voornemen is terug om weer vaker een uitstapje naar buiten te gaan maken. :)

En, vraag je je nog af wat reden twee is?
Dat zul je volgende week ontdekken... Maar ik kan wel verraden dat het iets te maken heeft met het feit dat op mijn Engelse blog ik vandaag post 94 heb geschreven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten