woensdag 11 december 2013

WIPW: De winter komt eraan!

Ja... Goed gelezen... De winter komt eraan... Misschien nog niet met indrukwekkende sneeuwbuien maar een vlokje hier of daar...

En in mijn nieuwste project is sneeuw gewoon noodzakelijk!

Een pluizige sneeuwpop! :) Zoals je ziet... Bijna af!

Eindelijk ben ik ook toegekomen aan een besteld projectje:

Oke... Nog niet veel te zien. Maar het begin is er ;)

Mijn laatste projectje vind ik ook heel leuk... Maar mijn computer wil de foto niet uploaden :(

Vrijdag heb ik weer wat om te showen...
En voor degenen die het gemerkt hebben... Ja, ik ben al twee weken op rij MM- vergeten.
Gelukkig hebben Poes en ik vandaag een avontuur beleeft, dus maandag komt er zeker weer een post! ;)

Tami's Amis verzamelt alle links weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten