dinsdag 14 mei 2013

WIPW: Flopsy

Goedemorgen allemaal!

Welkom bij weer een WIPWoensdag! Ik heb twee dingen om jullie te laten zien vandaag...

Ik ben begonnen aan een tweede Flopsy.

Roze dit keer :) Misschien wordt ze een kadootje voor mijn jongste nichtje, dat vorige week is geboren... Dan moet ik misschien alleen de oogjes veranderen... Hmm... Of ik heb een leuk excuus om nog een Flopsy te maken :P
Ik vind Flopsy een heerlijk patroon, dus meer komen er zeker... Heb dit keer de ogen dichter bijelkaar gezet, dan lijkt het iets meer alsof ze je echt aankijkt...

Het tweede wat ik jullie wilde laten zien is een uiltje...

Dit is Jip! En Jip is leuk! Ik heb Jip namelijk eigenlijk al af, maar ik had een WIP-foto liggen, dus ik kon 'm nu alsnog laten zien.
Vrijdag kun je zien hoe Jip is geworden!

Tot vrijdag kunnen jullie genieten van nog veel meer WIPs op Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten