vrijdag 3 mei 2013

FOF: Koningin en Koning

Hallo allemaal. Nog snel even een FOFriday...
Als eerste heb ik een Ollie en een Ollie-sleutelhanger gemaakt... Maar helaas, geen foto's. Ik zou toch zeggen dat er ondertussen genoeg Ollies te zien zijn geweest hier? :P

Wat ik jullie wel wilde laten zien is dit:

Mijn moeders vensterbank met Koning Willem-Alexander en Princes Beatrix (ben ik de enige die het nog steeds constant verkeerdom zegt?)
Ik heb dinsdag voor de TV gezeten met WA als bijpassend projectje. Hij was precies op tijd af om zijn moeder te vergezellen tijdens de vensterbank-scene bij mijn moeder thuis :P
Met een leger Koningswuppen als trouwe klantgenoten, natuurlijk! Maxima staat op de planning voor volgend jaar.

En dat is eigenlijk alles, het grootste deel van mijn tijd besteed ik aan Ollies maken. Maar, volgende week zal ik ook andere dingen hebben om te laten zien, in ieder geval op WIPW.

Voor meer FOs ga je naar Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten