donderdag 30 mei 2013

FOF: Buddy Bee

Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie er klaar voor zijn... Ik heb een heleboel om te laten zien!

Ik zal maar beginnen met wat ik jullie nog niet had kunnen laten zien!
Dinsdag is mijn Buddy Bee pakje gearriveerd bij zijn ontvanger, en dit is wat erin zat:

Jeffrey het hondje (FreshStitches) en twee katten, te gebruiken als pannelap, onderzetter, decoratie...

In close-up:



 Vooral de katten waren een aangename verrassing, ze zijn zo leuk geworden! En het hondje is gewoon schattig :P

Ik heb ook zes uiltjes af:

Klaar om uit te vliegen ;)

En mijn schattigste project van de week: Koe

Dit is echt een van de schattigste knuffels die ik ooit gemaakt heb! In het echt is ie nog 100x zo lief! :)

En dat is alles wat IK heb gemaakt...
Maar ik wilde jullie ook laten zien wat er in het Buddy Bee pakje zat dat ik heb gekregen!
Nikki stuurde mij dit:


De beer, Beary gedoopt, kan zich verkleden als kat! LOL!


En als laatste:

We hadden een feestje gister op het FreshStitches-forum, want het forum bestond precies een jaar. En laat gister nu ook net de dag zijn dat we de 1000 leden haalden!

Voor meer FOs ga je langs bij Tami's Amis natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten