woensdag 14 augustus 2013

WIPW: Octo CAL

Hallo allemaal.
Welkom bij WIPWoensdag! Ondertussen weten jullie wat je te wachten staat, niet?

Ik heb dit keer een nieuw WIP, mijn andere hebben vertraging opgelopen door een tekort aan polyesther vulling...

Bij Adrialys zijn we alweer begonnen aan een nieuw CAL. Zeedieren dit keer.
En ik maak deze:


Dit hoopje wol is een octopus! ;)
Tja, zonder vulling... Immers, die was op!
De CAL duurt 9 weken, dus ruim voldoende tijd... Misschien een leuk idee voor jullie om het ook eens te proberen? Keuze uit 5 verschillende zeedieren! ;)

Ondertussen heb ik weer vulling, dus een ander klein projectje dat ik was begonnen om toch iets te doen te hebben terwijl ik wachtte op vulling is ondertussen af.
Vrijdag kun je deze komen bekijken!

Bij Tami's Amis kun je vandaag al langs voor meer leuks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten