dinsdag 27 augustus 2013

WIPW: Kattenpuzzel

Leuk dat jullie weer even langs komen om te kijken waar ik deze week mee bezig ben!

Ik heb een project wat ik jullie vandaag wil laten zien.

Deze berg stukjes is het resultaat van een aantal weken flink doorhaken... Ik ben trots op mijn streepjes, maar misschien zou ik ze een volgende keer ietsje breder maken. Zeker bij de dunnere stukjes zou dat de kleurveranderingen een stukje makkelijker maken! :)

Bovenstaande lijkt natuurlijk nog helemaal nergens op. Maar ik ben helemaal klaar met haken voor dit project, dus ik kan jullie mooi laten zien wat het eigenlijk voorstelt!





Het zijn mijn twee Spaanse katten. Op dit moment kan je er nog lekker mee schuiven en puzzelen.... En dan moeten ze nog even in elkaar gezet worden :)
Ik weet niet op ik jullie de link voor het patroon al gegeven had, maar voor het geval van plotselinge inspiratie: hier kun je 'm vinden. In het Spaans... Maar je kunt er uit komen hoor!

Vrijdag kun je het eindresultaat van mijn gepuzzel zien!
Tami's Amis heeft zoals altijd een leuke collectie links.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten