donderdag 29 augustus 2013

FOF: Spaanse katten!

Welkom bij FOFriday allemaal! Tja, eigenlijk hoef ik niets te zeggen, he? Jullie weten al wat er komt:

Mijn Spaanse katten! Het zijn zulke schatjes geworden.





Ik heb ze Wibble en Wobble genoemd, hun hoofdjes zijn een beetje wiebelig... Maar dat maakt ze alleen maar leuker. En hun pootjes zijn net zo goed 'floppy', dus het zijn twee heerlijke knuffel katten geworden.

Zeker een patroontje dat ik nog eens zal maken, maar dan met breedere streepjes voor Wibble...
Na een beetje puzzelen was het Spaans prima te volgen. Hoewel Google Translate me af en toe zeker heeft geholpen ;)

Volgende week ben ik zeker weer van de partij. Ik weet nu al dat ik ook dan weer leuke dingen heb! :)
Tot dan!

En zoals altijd, FOFriday gaat verder bij Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten