dinsdag 11 juni 2013

WIPW: Spyro

Hallo allemaal... Ben weer druk aan het haken geweest en wil jullie graag laten zien waar ik mee bezig ben!

Als eerste mijn voortgang met mijn Skylanders-figuurtje... Nu met lijf en staart...


En een sterke neiging om naar voren te vallen :P
Ik hoop met plastic bolletjes (poppenvulling) in zijn poten dit probleem te verhelpen. Het zou wel zo leuk zijn als 'ie gewoon overeind blijft staan als 'ie af is, he?

En ik ben bezig met een grote lading Ollies... Alweer ;)

 Vind het nog steeds leuk hoor! Ik kan ondertussen een Ollie haken zonder patroon... Nooit gedacht dat dat nog eens zou gebeuren.
Zoals je zien ook kleurige Ollies dit keer... Een roze en een blauwe, naast de zes grijze een leuke afwisseling :)

Voor meer WIPs kunnen jullie zoals altijd weer terecht bij Tami's Amis...

1 opmerking:

  1. Ooh ik zoek een Ollie om als kraamkado te geven. Ik wilde eerst een grijze met naam in roze letters, maar een roze Ollie is ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen