dinsdag 4 juni 2013

WIPW: Skylanders

Technisch gezien is het nog geen woensdag natuurlijk, maar op een of andere manier is mijn woensdag de laatste tijd voorbij voordat ik de kans heb gehad een bericht te posten.
Maar dit wilde ik toch even showen...

Voor het zoontje van een collega op mijn werk maak in een Skylanders-figuurtje...
Ja, ik hoor je denken... Wat is dat? Goede vraag, wist ik ook niet. Maar de plaatjes op internet zijn nogal slecht...

Echter, toen vond ik een heel mooi boek. Het boek kan als ik klaar ben gewoon mee met de knuffel naar zijn nieuwe eigenaar, en ik heb een goed voorbeeld.
Vanavond heb ik het hoofd gemaakt:

Nog nooit een knuffel gemeen laten kijken (bij mij draait het meestal om zo schattig mogelijk :P), maar dit is ook goed gelukt!
Er zijn geen mooie patronen voor Skylander-figuren, dus ik improviseer mijn eigen figuur.
Ironisch genoeg komt mijn basis-figuur... Van een MyLittlePony (TheNerdyKnitter). Kun je het geloven? Ik maak een gemeen draakje van een schatje van een paardje...

Misschien dat ik ooit nog eens de pony maak ;)

Meer foto's heb ik niet voor jullie, wel meer WIPs. Maar ja, die zijn nog zo saai en nietszeggend... Misschien volgende week (ik denk niet dat deze vrijdag al af komen...)

Voor meer WIPs kun je kijken op Tami's Amis... Maar dan zul je wel tot woensdag moeten wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten