dinsdag 25 juni 2013

WIPW: Mystery CAL

Vorige week schreef ik over Adrialys' CAL, maar ik doe mee aan nog CAL, en die is maandag al begonnen! En dus ben ik druk aan het haken... Maar ik heb geen flauw benul wat ik aan het haken ben!

En hoe kan dat zo?
Ik doe mee aan de Mystery CAL van FreshStitches!
Elke week, drie weken lang krijgen we een stukje van een patroon, maar er staat bijvoorbeeld niet bij of je nu een been, een oor of een staart aan het haken bent. In de vierde week krijg je het laatste stukje patroon: hoe je gehaakte creatie in elkaar te naaien.
En de lol zit m natuurlijk in proberen te raden wat het is! Op het FreshStitches forum zijn we al druk in discussie...  Je kunt nog steeds meedoen trouwens, hier vind je het patroon. Als je het aanschaft krijgt je gelijk je eerste stukje patroon!

Ik heb alleen nog maar 'A' stukjes gemaakt... Maar dan wel 4x!

Ik kon niet kiezen tussen mijn wolletjes! Dus dan maar allemaal :)
Maar hoewel sommige op het forum al helemaal overtuigd zijn van hun gelijk, heb ik nog geen flauw idee wat het zou moeten worden.
Mijn gok op dit moment: een Stegosaurus.

Maar ja, het antwoord komt pas over drie weken... Nog even geduld en veel haken dus! :)

Ga ook nog even langs bij Tami's Amis, voor meer leuke projecten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten