donderdag 20 juni 2013

FOF: Phoxy

Hoewel ik zeker meer dan genoeg haak, lijkt het wel alsof ik lang niet meer zoveel heb om jullie te laten zien, als een tijdje geleden... Maar niet getreurd, vandaag heb ik weer wat leuks!

Ik heb dit schatje gemaakt als een verrassing... En ik hoop heel hard dat degene voor wie ik m heb gemaakt mijn blog niet leest (dit keer?) ;)
Ik ga dan ook niet zeggen voor wie hij is (hoewel de ontvanger het waarschijnlijk zou raden als ie het zou zien).

Maar, jullie mogen wel genieten van dit schatje:



Het patroon komt van Adrialys... Ze maakt leuke ontwerpen, dus vanaf 1 juli ga ik mee doen aan een CAL (crochet-a-long, voor de niet haak(st)ers onder ons) en dan maken we haar olifant! :)
Na dit patroon heb ik er heel veel zin in!

Ik hoop jullie binnenkort weer meer leuks te kunnen laten zien! :)

Ga voor nu nog even langs bij Tami's Amis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten