woensdag 17 april 2013

WIPW: Stukjes Ollie




Hallo allemaal!

Het is weer WIPWoensdag… En deze week maak ik Ollie’s!

Als je maandag op mijn blog ben geweest, of eerder op mijn Engelse blog dan zul je Ollie al eerder voorbij hebben zien komen:


Ollie is leuk en schattig en daar is iedereen het wel zo’n beetje over eens. En aangezien Ollie redelijk populair geworden is (niet alleen de gehaakte versie, maar ook de ‘echte’ knuffels die Blijdorp verkoopt) en je op internet makkelijk 70 euro kunt neertellen voor een ‘echte’ Ollie, had mijn moeder besloten om mijn haakkunsten maar een te showen bij onze collega’s op het werk (we werken bij dezelfde supermarkt).

En nu heb ik vijf Ollie’s in bestelling! Dus ik moet 5 lichamen, 5 slurfen, 5 staarten, 10 oren, 10 slagtandjes, 10 ogen en 20 poten maken… Het zal je dan ook niets verbazen dat mijn WIP er deze week zo uitziet:


Ik heb ‘trosjes’ gemaakt van de verschillende losse onderdelen, dit in de hoop dat mijn project-mand nog een beetje netjes blijft en ik geen onderdelen kwijt raak. Zo als je ziet heb ik de poten, staarten en slurfen af.

Ik weet niet op ik vrijdag al een complete Ollie in elkaar heb zitten, maar je zult ze zeker volgende week zien.
En hoewel Ollies op dit moment mijn enige WIP zijn, betekend dat niet dat ik vrijdag niets te showen heb, dus ik hoop je vrijdag weer terug te zien!

Wil je vandaag nog meer leuks bekijken? Ga dan naar Tami’sAmis voor meer hard Work-In-Progress.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten