vrijdag 26 april 2013

FOF: Ollies en een beetje oranje...


Hallo allemaal!
Ik heb nog niet gepost deze week, maar dat betekend niet dat ik niets heb om te laten zien...

Natuurlijk, als eerste: I heb mijn vijf Ollies af!

Ze zijn leuk, he? Ik ben de hele zondag bezig geweest met in elkaar zetten...
's Ochtends ben ik begonnen met deze stapel met onderdelen:


En toen, langzaamaan...



Kwamen er Ollies tevoorzijn...

En ze zijn goed terecht gekomen bij hun nieuwe eigenaren :)


En, geloof het of niet... Ik heb een nieuwe bestelling van vijf Ollies aangenomen... Dus erkomen nog meer Ollies aan :P Ik kan straks Ollies maken zonder ook maar een keer naar het patroon te kijken!

Ollies zijn echter niet het enige wat ik momenteel aan het maken ben.
K(r)oninginnedag komt steeds dichterbij en geheel in stijl met de rest van de oranjegekte is het boekje 'Ik hou van Holland & Haken' uitgekomen.

En ik heb nog maar even gauw de koningin gemaakt! 'Bea' ziet er goed uit, niet?

Een koningswup mocht natuurlijk niet ontbreken... Ik ben erg KoningsWupGezind :P

Volgende week sla ik wederom de maandag weer over, en waarschijnlijk ook weer de woensdag (ik zit dinsdag voor de TV te haken, als ik het weer heb gezien op de vrijmarkt).
Vrijdag laat ik jullie natuurlijk weer zien wat ik af heb gekregen!

Vandaag kunnen jullie nog meer dan genoeg FOs zien bij Tami's Amis!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten