vrijdag 19 april 2013

FOF: Streepjes!

Goedemorgen allemaal!
Het is weer vrijdag... En zoals ik eerder deze week al beloofd had, heb ik wat anders om te showen dan Ollie's!

Ik heb de afgelopen week Hugo het Nijlpaard afgemaakt.

Hugo is een patroon van Stacey Trock (maak ik ook wel eens wat anders? nou ja, soms...)
En het is een schatje, hij is gratis ook trouwens! Dus als je nog nooit iets van Stacey Trock gemaakt hebt, is Hugo leuk om te beginnen!

Ik heb ook nog een aantal leuke, gestreepte familiekiekjes gemaakt!



Op de foto zien we Hugo, met z'n vriendjes Cliff de Dino, Richard de Walvis en Mixtro het Monster.
Cliff heb ik gemaakt van Bravo Mezzo Color, dus zijn strepen komen van de wol. Hugo en Richard hebben strepen gefabriceert via de Strepenmaker.
En Mixtro tenslotte is gemaakt met een Magic Ball, oftewel een bol wol gemaakt van restjes wol.
Ik vond ze zo leuk samen :)

Oke, oke... Ik moet toegeven, deze FOFriday is niet vrij van Ollies...

Ik heb namelijk zelf een sleutelhanger bedacht!

Van Ollie! Jawel... Eigenlijk ten gevolge van mijn order voor vijf Ollie's op het werk. Mijn leidinggevende vond Ollie namelijk wel erg leuk, en was zeer geinteresseerd in hoe je zo'n Ollie dan wel niet maakt.
Eigenlijk wilde hij er 2000 om het veld op te gooien bij de komende voetbalwedstrijd, dat ging me toch even iets te ver... Dus heb ik maar een sleutelhanger voor 'm gemaakt. Hoewel ik betwijfel of (B)ollie het veld op gaat :P

En dat was het alweer voor vandaag.
Maandag sla ik even een weekje over, ik heb meer dan genoeg leerwerk, hoewel het officieel vakantie is. Hopelijk zie ik jullie Woensdag weer bij WIPW!

Nu kunnen jullie nog even verder kijken bij Tami's Amis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten