woensdag 7 mei 2014

WIPW: Swaps

Hallo allemaal! Misschien moeten jullie maar wennen aan korte en snelle blogposts, want deze week heb ik er weer een! ;)
Ik ben zeker wel hard aan het haken, maar dan wel voor Swaps, ruilpakjes dus. Deze kan ik helaas niet delen! Ik heb er nu net een afgerond, ben begonnen aan een tweede en een derde komt daar nog achteraan...

Tja, dat levert helaas niet meteen heel veel foto's op. Je kunt niets geheimhouden op internet, he?
Maar vandaag heb ik wel een foto om te delen! :D

Mooie foto he? Is hij niet prachtig nietszeggend?
De inhoud van dit pakje mag ik volgende week met jullie delen, dus dan hebben we misschien weer een goed gevulde FOFriday. Niet dat deze week niets voorstelt: ik heb de piraat afgemaakt!
Ook moet ik nog, semi-verplicht, vóór zaterdag een uiltje haken, dus het wordt nog wat.

Vergeet niet om vandaag nog Tami's Amis te bezoeken voor meer blog posts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten