vrijdag 16 mei 2014

FOF: SWAP!

Hallo allemaal! Eindelijk... Eindelijk mag ik in ieder geval een van mijn geheime swaps showen! Ik ben niet goed in het niet laten zien, maar hierbij heb ik geen keuze. Het moet een geheimpje blijven tot de doos opengaat. Nu was ie geopent en dus: geniet ervan! (En niet jaloers worden, he?)
De swap die ik in elkaar heb geknutselt was voor meet van het Beestenboel forum. Ik heb een week geleden al een teasertje laten zien.
Omdat we geen vast partner hadden toegewezen gekregen, moesten we gewoon een random thema kiezen. Mijn thema: Paars, Paars, Roze!

Het mag duidelijk zijn: ik ben best wel een beetje trots op mijn werk. Ik vond het een heerlijke swap om samen te stellen. Degene die de doos uiteindelijk mocht ontvangen was er ook erg blij mee. Da's toch wel het leuke van zo'n swap voor de verandering persoonlijk kunnen overhandigen!
Nog mee foto's, van de meet, de swap en de links naar de patronen vind je op de projectpagina.

Naast deze swap had ik nog een last-minute geheim project...
Mijn moeder en zusje vechten namelijk een konijnenoorlog uit... Hmm, het Engelse Bunny War klinkt cuter. Laten we het daar maar op houden ;)

In ieder geval: mijn zusje wil een konijn, mijn moeder wil zo'n beest er absoluut niet meer bij in huis.
En wat in nou een betere bewapening voor zo'n Bunny war dan schattige konijntjes?
Je hebt het al geraden he? Dat was dus mijn taak ;)

Ik vind ze allemaal super goed gelukt. En mijn moeder en zusje waren het in ieder geval eens over het feit dat het schatjes zijn.
Wederom zijn de patronen voor de konijntjes heel makkelijk op een plek te vinden, namelijk hier.

Ik hoop dat ik deze week in ieder geval genoeg foto's heb laten zien. Voor de komende twee weken zal dat helaas weer anders zijn. Mijn belangrijkste taak op dit moment is nog een swap! En dus nog meer geheimzinnigheid. Ik hoop tussendoor eens wat kleine dingen te kunnen showen.

Bij Tami's Amis kun je in ieder geval elke week nog wel wat leuks te lezen vinden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten