vrijdag 9 mei 2014

FOF: Piraat

Hallo allemaal! Jullie hebben er even op moeten wachten... (Ik had gister geen tijd meer voor een vertaling) Maar eindelijk kunnen jullie mijn piraatje zien!
Klaar voor piraten-schattigheid? Ja... Echt waar! Hij is schattig. ;)


Is hij niet leuk? Hij is in mijn  moeders bed gekropen en nu past 'ie op haar.
De piraat is een aanpassing van een patroon van Freshstitches (deze of anders deze).
De aanpassing zijn gedaan door Chloe, van de blog Amination, carfis11 on Ravelry.
Voor het gemak: je vind de info op deze pagina ;)

En zoals beloofd: ik heb deze week zowaar weer twee projecten! Dus deze moet ik dan ook laten zien:
Twee kleine uiltjes... Deze zijn voor een 'Meet' van het Nederlandse Beestenboel forum op Raverly. Ze zijn een bedankje voor de winkel waar de meet plaats vind. Ik heb er twee gemaakt, en de tweede is al door iemand anders geclaimd om kado te doen, niet iedereen kan immers haken ;)
Het patroontje voor deze vind je hier.

Ik beloof niets... Maar ik hoop zondag toch wel eindelijk een SBS-post te schrijven voor zondag. En ik beloof zeker geen WIPW-post... Te veel geheim spul hierzo... Maar volgende week vrijdag? Zeker langs komen. Superveel leuks om te zien!

Tami's Amis verzamelt alle blog links. Zeker even langs gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten