donderdag 4 april 2013

FOF: Stitch!



Goedemorgen iedereen!

Ik hoop dat jullie allemaal lekker creatief bezig zijn geweest deze week, ik wel in ieder geval!
Stitch is af… En hij is zo leuk geworden! 

Meewerken voor een foto is echter teveel gevraagd voor zo’n klein monstertje, dus stel je maar voor dat ‘ie in het echt nog véééééél schattiger is :)



Ik vind dat hij heel goed is gelukt, en ik hoop dat mijn moeder ‘m ook lief vindt (eigenlijk weet ik het antwoord al; ze is mijn moeder, ze vindt alles wat ik maak leuk :P)

Hoewel Stitch een leuk project was, had hij toch wel aardige wat losse onderdelen en het heeft nog best wat tijd gekost om hem in elkaar te zetten. Ik heb er geen foto van genomen, helaas, maar terwijl alle losse stukjes naast mij op het bed lagen namen ze best veel ruimte in beslag :)

Naast Stitch heb ik ook een ander project kunnen afmaken: Scrapy-Stripy M. Richard  de Walvis. Da’s een hele lange naam voor dit schatje:



Fantastisch toch? Hoewel zijn strepen misschien willekeurig lijken, zijn ze alles behalve dat. Je kunt zelf ook van deze leuke strepen maken hier.
 
Je klinkt gewoon de kleuren aan die je wilt gebruiken, het aantal strepen en je zult een prachtig gestreept eindresultaat krijgen!

Ik vind het effect in ieder geval geweldig en heb plannen voor nog veel meer gestreepte knuffels!

En dat was het alweer voor deze week. I hoop dat je zelf ook een aantal mooie projecten hebt om te delen. Dus, op naar Tami’s Amis en vergeet niet om ook bij anderen langs te gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten