donderdag 11 april 2013

FOF: Flopsy


Hallo allemaal.
Een korte FOF vandaag, aangezien ik een hele drukke dag voor me heb.
Ik heb wel drie projecten afgekregen sinds woensdag...
Als eerste mijn twee patronen-tests:


Chao is heel leuk geworden... Ik maak er binnenkort nog een om te kijken of ik inderdaad alle foutjes uit het patroon heb gehaald.

En natuurlijk Flopsy:



Geweldig, niet? Chao is heel leuk, maar ik ben echt verliefd geworden op Flopsy! Ze is zo leuk geworden en ze vindt het ook nog eens fantastisch om te poseren voor foto's :P

Het laatste project wat ik af heb gemaakt is Mike de Microbe (hmm... College over microorganismen op z'n Engels heeft zijn nadelen... Kan geen woord verzinnen voor microbe)

Mike is gemaakt met fantastisch regenbooggaren! Twee draden samen gehaakt. Ik heb de 'uitpuilende' ogen achterwege gelaten... Hij kijkt zo schattig zo, met z'n half verborgen ogen :)

Bij Tami's Amis vind je nog veel meer leuke projecten... En kom maandag weer langs, dan schrijf ik over Voorraad: Hoeveel knuffels heb je nodig?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten