dinsdag 4 maart 2014

WIPW: Nieuwe projecten

Hallo allemaal! Het is woensdag en ik heb wat leuke WIPs om te laten zien... Nee... Geen pony's vandaag.
Ik ben nog steeds druk bezig met die pony's en Spyro's, heb er zelfs al twee af die ik vrijdag kan laten zien. Maar ja, ik heb geen WIP-foto's gemaakt, want die zijn gewoon hetzelfde!
Ze gaan niet zo snel als gehoopt, maar ja, ik heb dan ook af en toe een uurtje aan andere projecten besteed.

Zoals deze, waarvoor ik plotseling inspiratie kreeg:
Een walvis! Die eigenlijk ondertussen al helemaal af is, maar toevallig had ik een WIP-foto, dus zonde om niet te laten zien.

Het tweede project is niet 100% nieuw... Het is meer een al lang liggend WIP, waarvoor ik nu een nieuw bestemmingsplan heb gevonden. Het was een stapel Granny Squares:
Die ik gedeeltelijk heb aangevult en die ik nu aan elkaar aan het zetten ben. Daarna maak ik er een border aan en dan heb ik een mooi maatje deken, hoewel niet zo groot als ik oorspronkelijk had bedacht. Geeft niet... Ik heb nog steeds een mand met een ander WIP-deken staan... En die wordt wel lekker groot...
^ Zoiets moet het worden...

En dat was mijn WIPWoensdag... Ik hoop dat jullie ook iets leuks als WIP hebben liggen.
Vergeet niet die te showen bij Tami's Amis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten