zondag 30 maart 2014

SBS: Het pony-totaal...


Hallo allemaal! Eerst een verontschuldiging... Nee, ik was FOFriday niet vergeten... Maar ik was er niet aan toegekomen deze naar het Nederlands te vertalen! Sorry!
Maar vandaag ben ik weer terug en gaan we eens kijken naar hoe maart het heeft gedaan qua wolligheid.

Laten we maar meteen concluderen: niet te slecht! En dan komt vooral door dezen:
Alle vier de pony's zijn af! En ik ben er ook eindelijk aan toegekomen om de hoeveelheden wol die ik gebruikt hebt op te tellen.
Ik heb 14 kleuren gebruikt en gemiddeld 30 tot 50 gram per kleur, met als uitzondering natuurlijk de hoofdkleuren van de lichamen.
Mijn totaal van gebruikte wol is: 650 gram! Dat is wel 13 punten voor mij!

Met al het andere wat ik gekocht en verbruikt heb deze maand geeft dat een score als volgt:
Stash vs. Me
January: 62 vs. 7
February: 0 vs. 10
March: 12 vs. 26
Year-to-Day Total: 74 vs. 43

Dus ik begin een klein beetje in de buurt te komen... Laten we hopen dat ik dit vol kan houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten