vrijdag 21 maart 2014

FOF: Dino's!

Hallo allemaal! Ik heb eindelijk mijn pony's af, dus die ga ik zeker laten zien... En ik heb nog een ander project, waarvan ik denk dat het erg leuk is geworden :)
Laten we beginnen met de pony's. Eentje was vorig week al af, maar door mijn telefooncrash was ik er niet aan toegekomen die te laten zien... Dus nu heb ik er twee in een keer:



De laatste twee foto's zijn niet zo fantastisch, maar ik heb nog niet de kans gehad nieuw te maken ;)
Nu nog twee Spyro's. Als ik er elke dag een maak, zou ik zondag klaar moeten zijn... Dus dat komt volgende week.

Ik heb ook een ander project af, als leukigheidje voor bij een verjaardagstaart.
Mijn neefjes zijn namelijk dol op dino's en op verzoek van hun vader maakt mijn zusje een dinotaart voor hun verjaardag. Ik kon natuurlijk niet achterblijven, en dus heb ik wat dinosauriers gemaakt voor erbij :)






Dat is toch een leuke kudde dino's, niet? Ik vind ze zo leuk geworden. Ze zijn best groot, misschien wel groter dan je denkt: zo'n 10 cm. Ik gebruikte best dikke wol en een 6mm haaknaald.
De patronen komen uit een ebook van Cute and Kabooble designer, Justyna Kacprzak.

Nu ga ik maar eens verder met mijn Spyro's.
Op Tami's Amis vind je meer FOs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten