woensdag 22 januari 2014

WIPW: Twee om te delen...

Het is alweer WIPWoensdag en ik heb maar eens gekeken naar mijn stapel WIPs...
En heb twee projectjes gevonden die geschikt zijn om te laten zien.
De eerste is een simpel stashbusting project, zondag zag je m mogelijk ook al:
Hij is ondertussen af... Maar dat weten jullie niet ;)

Dan ben ik ook nog aan een nieuw projectje begonnnen... Het is een probeerseltje voor een ander projectje:

Een klein schaapje... Maar voor zijn doel zal ie nog veel kleiner moeten worden in de toekomst... Ik zei probeerseltje, maar ik heb nog wel een goed doel gevonden waar de probeerseltjes van dit project zeer geschikt voor zijn ;)

Dat is eigenlijk alles wat ik heb om te laten zien... Sommige WIPs zijn niet verder opgeschoten, en andere zijn vooruit gespurt en hebben de finish al bereikt... Zonder extra foto's.
Dus, vrijdag is een mooi moment om die eens te komen bekijken... Via de links bij Tami's Amis vind je dan nog meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten