donderdag 23 januari 2014

FOF: Schatjes

Hallo allemaal! Ik heb twee paar schattige beestjes in elkaar gehaakt en genaait deze week, dus laten we maar snel doorgaan en kijken hoe alles eruit is komen te zien!
Als eerste wilde ik graag mijn schildpadjes laten zien...
Ze hadden een hele fotoshoot met het mega fruit ;)





Maar op dat moment waren ze eigenlijk nog niet helemaal af... Dus wat kleine aanpassingen later:



... Waren ze klaar voor een reisje, helemaal naar Schotland :)
Het patroon voor deze schilpadjes kun je hier vinden. Ik heb de onderkant van de schildjes achterwege gelaten, want ik vond het eigelijk wel leuk als de schildjes mooi aansloten...

Dan heb ik nog een tweede koppeltje met schattige beestjes:


Twee kleine schapen broertjes, als sleutelhanger... Helemaal klaar om een grote stapel (nog te bakken) schapen-cupcakes te vergezellen <3
Deze schaapjes zijn een leuk, snel projectje, het patroon vind je hier.

Ik hoop dat je genoten hebt van mijn foto's vandaag (het waren er nogal wat!) en hopelijk tot zondag... Dan gaan we maar weer eens kijken hoe slecht ik het deze week heb gedaan als het op stash busting aankomt! :p
Tami's Amis is natuurlijk weer de plek waar je alle FOF-posts bij elkaar vindt, dus een bezoekje waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten