dinsdag 30 juli 2013

WIPW: Spaanse katten

Hallo allemaal.
Leuk dat jullie weer langs komen voor WIPWoensdag!

Ik heb deze week maar één WIPje...
Namelijk, deze Spaanse katten:

Eentje wordt oranje... De ander krijgt streepjes...
Ik noem ze Spaanse katten, omdat het patroon op z'n Spaans is... Hoewel het te volgen is, is het af en toe wel verwarrend. En het lijstje Spaanse haaktermen dat ik heb gevonden komt natuurlijk niet overeen met de termen in mijn patroon *zucht*.
Maar goed, het zijn schatten van katten, dus ik doe mijn best!

Vrijdag heb ik het resultaat van mijn Olifanten CAL om jullie te laten zien, dus hopelijk tot dan!
Tot dan kun je langs bij Tami's Amis voor meer WIPs.

Niet vergeten: als je de aantekeningen wilt voor Spyro, stuur mij dan een mailtje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten