dinsdag 9 juli 2013

WIPW: CALs

Hallo allemaal!
Vandaag heb ik een hele berg pootjes, oortjes, lijfjes en andere dingen... Zoals een andere blogger/haakster eens heeft gezegd: ik lijkt wel dr. Frankenstein!

En die stukjes komen van mijn twee CALs.
Eerder had ik al mijn eerste stukje van de Mystery CAL van FreshStitches laten zien.

Dat is nu uitgegroeid tot deze berg:

En ik ben nog niet klaar! Ik moet nog een onderdeeltje of 12 erbij haken... En dan een dag uittrekken om ze in elkaar te zetten!
Wat in elkaar te zetten? Tja, ik heb de laatste clue binnen en weet dat al... Maar ik heb besloten dat jullie mogen wachten tot ze in elkaar zitten.
Ik kan je wel vertellen: schattig!

De tweede CAL had ik ook al eerder genoemd: Emilia Olifant van Adrialys.
Hier ben ik nog niet zo ver mee, maar als je bovenstaande berg ziet begrijp je dat misschien wel!


Maar gelukkig loopt deze CAL tot begin augustus, dus ik heb nog even :)

En als laatste een on-officiele CAL:
Mijn moeder en ik maken samen Ollie-sleutelhangers!

Identiek, zo als je ziet...
Maar er is een heel groot verschil in haakstijl: ik haak zo strak, dat waar ik mijn Ollie-sleutelhangers haak met een 4mm, mijn moeder een 3mm moet gebruiken om op hetzelfde formaat uit te komen!
We hebben de ledematen opgedeelt, want mijn moeder is niet zo van de kleine, priegel onderdeeltjes... Zij maakt oren en pootjes, ik de slurf en staarten... :)

Dat was het voor deze week, maar vrijdag heb ik in ieder geval nog wat anders leuks om te laten zien...
Tot vrijdag kun je andere leuke WIPs vinden bij Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten