woensdag 22 juli 2015

WIPW: Minion deken

Hallo allemaal! Tijd voor een vakantie update!

Het is nu echt midden in de vakantie... Ik merk dat ik de dagen niet meer uit elkaar kan houden en bijna zonder schuldgevoel afspraken vergeet. Mijn dagen zijn gevuld met... Haken, vooral! :D

Afgelopen week heb ik nogal veel gewerkt aan mijn nieuwste deken... Hij groeit zo snel (of misschien: ik besteed er zo veel tijd aan :P)!


Ik heb alle geplande blokken af... Nu ben ik begonnen met de randjes van de blokken.
Twijfel, twijfel... Als ik nog een kolom blokken toevoeg heb ik drie mooie losstaande minion-blokken (los van de rand). Dat zou perfect zijn om deze te veranderen in Kevin, Stuart and Bob blokken. Maar dat verandert wel wat aan de verhouding van de deken...
Ach, dat beslis ik wel als ik eerst deze vier verticale strips af heb.

En nu verder haken! Jullie ook nog een creatieve vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten