donderdag 29 januari 2015

FOF: Orchideenkrans

Hallo allemaal! Nog een snelle post vandaag, maar met meer dan ik had gedacht... Ik heb niet een, maar twee projecten afgekregen!

Ik heb een nieuw patroon getest voor Monster's Toy Box, dat volgende week vrijdag uitkomt.



Een varkentje! :D Leuk patroon om te maken!


Met krulstaartje natuurlijk!

Ik heb ook mijn oma's verjaardagskanootje af! En het is zo goed gelukt!


Leuk om te doen, en het eindresultaat is nog mooiere en realistischer dan ik van tevoren had gedacht.


Gaaf, toch? Nu gaan we weer aan andere dingen beginnen. Ik ben binnenkort weer terug met meer creativiteit!

PS: Helemaal vergeten! Wil je je eigen bloemstuk maken? Deze vrouw heeft fantastisch e-boeken. Beter krijg je niet, denk ik ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten